Tuesday, February 5, 2008

Topp stämning å fötter som luktar.

I lägenheten är det topp stämning.
Anton å Isaac är 2 peppade själar. det gillar vi.

Hela vi är som en enda stor youtubefilial.

Just i detta nu har dock lugnet lagt sig över våningen å jag njuter en dålig film med Lil Bow Wow. Anton var trött efter truckkursen han går å Isaac var trött efter telefonsamtalet han ringde.

Kl är drygt 1 å snart kommer väl Joel hem från övertiden på fabriken.



Matilda har farit till Indien å jag saknar redan att hänga runt sena nätter å ljusa dagar. Kom tillbaka snart va! Alla andra har ju såna fåniga dagjobb å sånt också.

Innan jobbet idag var jag å Isaac på Museum med unga konstnärer.. Bra skit.
Å så var vi på ett till ställe.. Mera konst. Jag kunde inte låta bli. Bröstet är bokat.
Nu kör vi!

Nu kom Joel in genom dörren så nu ska vi snacka skit. HejHej!

2 comments:

Anonymous said...

du är ju galen! bröstet! vad blire vad blire? antar att jag inte får veta.
när ska jag ta tag i det där? innan du är heltäckt iallafall!

och så himla kul att isaac o anton flyttat in hos er, det fick jag höra på omvägar.

vadhänderberätta!

Anonymous said...

Olov ditt mongo sluta att uppmuntra Elsa till saker om du verkligen älskar henne så avråd henne din jävle knarkare.