Monday, June 16, 2008

Dansa näck med tulltjänstemän.

Ok.

Det här blir sjukare å sjukare ju mer jag tänker på det..

Idag när jag landat på arlanda med planet från Oslo å gick genom tullen så stoppar en tulltjänstekvinna mig å ber mig följa med å åt sidan..

Utan att förklara sig mer än att hon ska kolla lite i min väska så rotar hon upp alla mina grejer å går igenom å frågar om jag har nån narkotika med mig.. OK, fine med det..

Sedan får jag följa med två manliga vakter in i ett litet rum, å sen är det bara att strippa. Jag ska just börja en erotiskt magdans för dem när jag bara har boxershortsen kvar på mig, men dom här grabbarna går rätt på sak så det var bara att köra helikoptern istället.

När jag showat färdigt så får jag ta på mig kläderna å sen utan nån som helst förklaring så får jag gå ut i den fria världen igen som om ingenting hänt.

Seriöst, får dom göra så utan vidare misstanke eller förklaring?
Tydligen.

No comments: