Monday, September 29, 2008

Måndag fåndag.

Alltså. Chelsea girls av Andy Warhol. Se den inte för allt du gör i världen.
Hela kollektivet gick till Cinemateket igår kväll för lite mys i biomörkret, men tji fick vi!
Filmen_ En massa folk som snackar piss, piss å åter piss. Inte kul, inte ledsamt, inte hemskt, ingenting. Bara piss!
Jag å Anna kastade in handduken efter en timme medan Moa å Emma dröjde sig kvar lite längre. Slösa aldrig min tid på det där sättet igen Andy!

Ikväll gick jag å Anna hem till Paul å co för att få lite matnyttiga tis inför New York eftersom Paul bott där ett while.

På vägen hem snodde vi ett gäng heliumballonger från en stolpe å satte oss på en bänk på Olav Ryes å boffade Helium å pratade roligt.


ps. Emma använder Dragon i allt. Det är coolt. ds.

2 comments:

Anonymous said...

Åh vad bra att hon använder dragon! Jag vill tänka att det är jag som fått henne att använda det mycket? Kan det vara så? Eller kan jag få tänka så i alla fall?

Anonymous said...

du kan väl iaf tänka så?